Fri frakt på alt   |   Gratis bytterett   |   90 dagers åpent kjøp

Fakturaspørsmål

Jeg har ikke fått min faktura

Etter at vi har levert din ordre sendes en faktura automatisk fra Klarna til e-postadressen du oppga ved bestilling. Finner du ikke din faktura? Sjekk at den ikke har havnet i søppelposten, og at du ikke har oppgitt feil e-postadresse. Ønsker du en ny faktura eller endre faktura-e-postadressen kan du kontakte Klarna via www.klarna.com.

Jeg har fått en påminnelse

Jeg har fått en påminnelse En påminnelse sendes hvis vi ikke har mottatt betaling på fakturaen i tide. Hvis du anser at påminnelsen er feilaktig kan du kontakte Klarna via www.klarna.com.

Jeg har fått min faktura – men ingen varer

Fakturaen aktiveres og sendes når dine varer er pakket. Derfor får du fakturaen dagen før leveransen av varene. Dette er ikke noe nytt: fakturaen aktiveres alltid da varene pakkes. Forskjellen er at fakturaen sendes via e-post, og dermed får du fakturaen innen varen. Du behøver selvsagt ikke betale fakturaen innen du har mottatt varene. Hvis det har gått mer enn to dager siden du mottok fakturaen og ingen faktura har kommet, kan du kontakte vår kundetjeneste så sporer vi opp din bestilling.

Jeg vil forlenge forfallsdato

Du kan under dine sider på www.klarna.com forlenge forfallsdato på din faktura. Dette gjør du enkelt gjennom å logge inn på Mine sidor gjennom enten å oppgi e-postadressen du brukte i forbindelse med kjøpet eller fakturaens OCR-/fakturanummer og ditt person-nummer. Det er ikke mulig å flytte fram forfallsdato etter at det har gått ut.

Hvordan vet jeg at Klarna har mottatt min betaling?

Dette kan du selv enkelt kontrollere via https://klarna.com/no/support. Fyll i ditt personnummer og fakturanummer så får du all informasjon om fakturaen og betalingen.

Hvorfor har dere tatt en kredittkontroll?

Informasjonen vi henter er bare en mikroopplysning, noe som betyr at din kredittverdighet ikke påvirkes og at dette heller ikke synes hos banker eller kredittgivere.

Iblant er det nødvendig å få informasjon fra et eksternt kredittopplysningsbyrå for å kunne gjøre en så korrekt kredittbedømmelse som mulig. Det handler om en såkalt mikroopplysning, noe som betyr at det ikke synes hos banker eller andre kredittgivere og ikke påvirker din kredittverdighet.

En kredittopplysning utføres da vi savner informasjon eller behøver å oppdatere den informasjon vi har i forbindelse med at du velger å betale et kjøp med Klarna.

Ring oss:
23 96 05 77
Spørsmål?
Spørsmål og svar
Alle forsendelser leveres med
A-post, for raskest mulig
leveranse!