Fri frakt på alt   |   Gratis bytterett   |   90 dagers åpent kjøp

Kan jeg angre kjøpet?

Ja, du har full angrerett innen 90 dager fra det tidspunktet du har mottatt varen eller hentet den på Posten eller på postutleveringsstedet (kampanjer og konkurranser kan ha separate vilkår). Varen skal returneres i originalemballasjen med alle eventuelle produsentetiketter og ekthetsgarantier på plass, dvs. i vesentlig uendret stand. Produktet skal være i en slik stand at det kan selges på nytt. Ved retur står du selv for returkostnaden. Loveyewear tar intet ansvar for eventuell transportskade eller tap av returnerte briller. Det er viktig at varen er godt innpakket og at korrekt porto er betalt. Vi anbefaler sporbar leveranse ved retur. Kontakt alltid vår Kundetjeneste på telefon 23 96 05 77 eller e-post support@loveyewear.no før du returnerer din vare. Ved godkjent reklamasjon erstatter Loveyewear kunden for eventuell returfrakt. Ved eventuell tvist skal forbrukerkjøpslovens anbefalinger følges.

Du har dessuten alltid to års produktgaranti mot fabrikasjons- og materialfeil når du handler hos Loveyewear. Du er velkommen til å kontakte våre brilleeksperter på kundeservice, de hjelper deg med bytte eller reparasjon av eventuelle defekte deler.

Skulle du ikke være fornøyd med bestillingen, kan du returnere produktet til oss i bytte mot et annet produkt eller mot refusjon. Du må returnere produktet innen 90 dager fra du mottok bestillingen. Viktig informasjon i forbindelse med retur:

1. Returner produktet til vår returadresse: Loveyewear, Mail Boxes Etc 103, 0028 Oslo. Kontakt gjerne vår kundeservice hvis du har spørsmål.

2. Produktet skal returneres ubrukt, i originalemballasjen og med alle eventuelle produsentetiketter og ekthetsgarantier på plass. Produktet skal være i en slik stand at det kan selges på nytt.

3. Alle returer kontrolleres ved ankomst, og refusjon skjer under forutsetning av at varen er i opprinnelig stand.

4. Vi ber deg sørge for å pakke produktet godt, vi tar ikke ansvar for produkter som skades under levering. Sørg for at du får kvittering på at pakken er sendt, og at den sendes signert. Vi anbefaler at sporbar frakt velges ved returer av briller og solbriller.

5. Merk at eventuell fraktkostnad for din opprinnelige bestilling ikke refunderes.

6. Frakt for byttede produkter dekkes av deg som kunde.

Formular for retur ved angrerett sendes med alle forsendelser og finnes også her.


«« Tilbake til "Spørsmål og svar"

Ring oss:
23 96 05 77
Spørsmål?
Spørsmål og svar
Alle forsendelser leveres med
A-post, for raskest mulig
leveranse!